Objektif Kualiti

OBJEKTIF KUALITI


 

Objektif Kualiti UPNM adalah seperti berikut:

1. ADUAN PELANGGAN

Memastikan 100% aduan dan cadangan pelanggan diambil tindakan dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja.
 

2. AKADEMIK

i. Memastikan 30% graduan mencapai Ijazah Kelas Dua Tinggi pada setiap tahun.
ii. Memastikan 30% pelajar yang sedang mengikuti pengajian mencapai PNGK 3.0.

3. LATIHAN KETENTERAAN UMUM (LKU)

Memastikan minimum 95% pelajar Pegawai Kadet lulus LKU.

4. LATIHAN

Memastikan 100% kakitangan UPNM menjalani sekurang-kurangnya 56 jam (7 hari) latihan kompetensi setahun bagi mewujudkan budaya kerja UPNM.

5. PEROLEHAN

Memastikan Pesanan Tempatan (LO)/Indent dapat dikeluarkan dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja selepas menerima permohonan pembelian yang lengkap.

Senarai Induk Dokumen Kualiti Siri 2 2018

  • Manual Kualiti
  • Prosedur Kualiti Operasi
  • Prosedur Kualiti Pengurusan

"Beriltizam membawa UPNM ke arah kecemerlangan dalam bidang pertahanan dan keselamatan bagi memenuhi kehendak pelanggan"